zaterdag 28 april 2012

The mask *dum dum dummmmm*

Vandaag ben ik begonnen aan mijn masker ^^ Ik heb het witte basismasker (€3,00 bij de crea-art in Apeldoorn) metallic goud gespoten (2,20 voor een grote bus, action). ERg mooi kleurtje, in combinatie met de structuur van de papier machee van het masker ziet het er een beetje uit alsof het masker door de tijd aangetast is, erg mooi. Ik heb met lichtgroene steentjes (€2,40 bij de crea-art in Apeldoorn) de ogen omlijnd. De steentjes zaten met rubberachtige doorzichtige (gelukkig ook door te knippen en te buigen) verbindingsstukjes aan elkaar vast in sliertjes dus ik hoefde niet elk steentje los op te plakken. Aan de achterkant van het masker heb ik driedubbel tule voor de ogen geplakt. Het is even wennen om erdoorheen te kijken maar je ziet alles nog dus ik heb het er voor over.


Of ik er nog wat aan ga doen weet ik nog niet. Dat is ook even afwachten hoe het er straks i.c.m. mijn outfit uitziet. Misschien wil ik van de steentjes die ik rond de ogen gebruikt heb, nog een omlijning om het hele masker maken. Of iets anders. Ik weet het echt nog niet, ik ben erg bang om het te verpesten dus ik laat hem liggen en zie later wat ik er mee wil doen.

Verder heb ik toen ik bij de action was voor spuitverf ook deze gouden vlindertjes meegenomen (foto onder, action, €0,60). Ik vond ze mooi wil ze gebruiken op mijn rok, pruik, of top. Ik weet het nog niet precies maar ze komen vást wel ergens mooi uit (en als het niet zo is, dan heb ik voor die 60 cent dat risico genomen, daar ga ik ook niet dood aan).


Vandaag druk gezocht (en geboden) op marktplaats truitjes. Ik weet van mezelf dat ik geen naaikoningin ben; in principe kan ik zelf een top maken, maar enkel een hele simpele, recht-toe-recht-aan. Waarom zou ik dan niet op marktplaats een mooie effen top kopen, voor minder geld dan dat ik uit zou geven aan stoffen voor een zelfgemaakte? Ik heb al een aantal exemplaren gevonden voor een paar euro. Heb ik mooi geld over om er zelf wat moois van te maken want helemaal wat ik in mijn hoofd heb, is het toch nooit ;)

tot zover mijn update! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten